A 2016 augusztus 1-ével életbe lépő megállapodás értelmében az Adaptive Media Sales House végzi a WMN.hu desktopos és tabletes felületeinek médiaügynökségi értékesítését. Ezzel a már eddig is jelentős Adaptive női portfólió egy újabb kiemelkedő fontosságú taggal gazdagodik.
A tavaly tavasszal indult, D. Tóth Kriszta által alapított és főszerkesztett WMN egyéni stílusával, nem hagyományos szerkezetével hamar példátlan népszerűségre tett szert. A desktop és tablet felületeket eddig önállóan értékesítették, de a site mostanra eljutott arra a pontra, ahol szükség van újabb erőforrások bevonására.
„A WMN indulásától fogva nagyon fontos számunkra és a közönségünk számára a letisztult arculat, a minőségi tartalom és a személyes, szókimondó hang. Olyan értékesítő partnert kerestünk, aki érti, hogy mitől működik jól a magazin, aki kiemelt fontossággal kezeli oldalunkat, és figyel arra, hogy a hirdetések illeszkedjenek ebbe a környezetbe. Meggyőződésünk, hogy az Adaptive Media mindezt biztosítani tudja számunkra.” – nyilatkozta D. Tóth Kriszta, a WMN alapító-főszerkesztője.
„A WMN.hu-t lendületes piacra lépésétől kezdve figyelemmel kísérjük, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy női tematikus kínálatunkat egy ilyen kiváló minőségű, friss és rendhagyó hangvételű taggal bővíthetjük. Portfóliónk alapköveit jelentik női oldalaink, a Femcafe.hu, az Apróséf.hu illetve családi oldalaink, a Szülőklapja.hu, a Családinet.hu és a Picibaba.hu, melyek kiegészülve a WMN-nel, még stabilabbá teszik női elérésünket a magyar médiapiacon” – nyilatkozta Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője a megállapodás kapcsán.