- 2025-05-07
- admin
- 0
Ha május, akkor Digital-Media Hungary konferencia Siófokon! De nem csak a standunknál tudsz velünk találkozni, kollégáink több ízben is színpadra fognak állni.
Az állandóan változó világban és szakmánkban két dolog biztos: tavasszal Digital-Media Hungary és ősszel Internet Hungary konferencia Siófokon, az Azúr Hotelben. Az idén 30. alkalommal megrendezett konferencia mottója: A személyre szabott szabadság! Előttünk fordulópontok, utánunk a vízözön.
Idén is a szokásos helyen, az ebédlő közelében várunk titeket a standunkon, térjetek be hozzánk egy kávéra, egy kis beszélgetésre! De nem csak a standunknál találkozhatsz velünk: öt kollégánk is színpadra áll a konferencia első napján, hol kerekasztal beszélgetések moderálásával, hol résztvevőként, hol pedig előadóként. Mutatjuk is, hogy mikor melyik terembe érdemes betérned!

István gondolatait a Brand Hungary teremben hallhatjátok majd egy kerekasztal beszélgetés keretein belül május 13-án.
19:50–20:35 – Kampánytervezés 2025. Anomáliák.
Az MI-alapú médiatervezés egyre hatékonyabb, de nem feltétlenül szolgálja a márkák hosszútávú érdekeit. A kerekasztalbeszélgetés arra keresi a választ, hogyan egyeztethető össze az adatvezérelt tervezés és a stratégiai márkaépítés a globális platformok térnyerése mellett. Miben bízzunk: a számokban vagy a hosszútávú víziónkban?
Zoli két kerekasztal beszélgetést fog moderálni, és további kettőben vesz részt meghívottként retail media témában.
11:40–12:15 – A marketing tudomány új alapokon nyugvó logikája
15:35–16:15 – Hol volt, hol nem volt egyszer a márka. A marketing jövője a márkaépítés jövőjében rejlik?
18:35–19:10 – Retail Media Sales House: Mikor válik valósággá?
19:10–20:05 – Elképzelt jövő: Retail Media és az új médiaformátumok


Tamás kollégánk CTV témában vesz részt egy kerekasztalbeszélgetésben május 13-án.
18:45–19:30 – 2025. A CTV éve? Hazai és külföldi trendek.
Beszélgetőpartnereivel a CTV hirdetések világát járják majd körbe, többek között olyan kérdésekre keresve a választ, hogy vajon fel tudja-e venni a CTV a versenyt a tv-hirdetésekkel? Merre mozdulnak a nagy szereplők? Mely hirdetők számára releváns a CTV hirdetés?
András Teads üzletágunkat fogja képviselni ebben a két napban, így a CTV teremben hallhatjátok majd az előadását.
16:40–16:55 – Ahol csak lehet, ott hirdetünk.
CTV inventory Magyarországon. Klasszikus hirdetési megoldások nagy képernyőn, ez innováció? Miben különbözik egy CTV home screen egy YouTube Preroll hirdetéstől? És egy YouTube Preroll egy SkyShowtime prerolljától?


Dávid kollégánk előadóként idén fog debütálni a Media Hungary színpadán kedden, esport témában.
12:25–12:40 – Az e-sport és e-gaming, a streaming és az online hirdetések kapcsolata…
Kollégáink mellett portfóliónk tagjai közül is előadnak: Ganzler Orsolya a Szeretlekmagyarorszag.hu oldaltól, illetve Fodor László és Halász Bertalan a Jóautók.hu oldalakat fogják képviselni. Bízunk benne, hogy lesz alkalmunk élőben is találkozni minél többekkel!