fbpx

[blockquote author_name=”” width=”100%” float=”left”]Bennó Kata szeptembetől az Adaptive Media Sales House partnerkapcsolati vezetőjeként folytatja munkáját, Szabó Ákos pedig az üzletfejlesztési terület mellett az online értékesítés irányításáért is felel.[/blockquote]

A nyári hónapokban az Adaptive Mediánál lezajlott átszervezések eredményeképpen a sales house médiatulajdonos, illetve stratégiai szolgáltató partnereivel folytatott kapcsolattartás operatív feladatát Bennó Kata vette át, aki a jövőben partnerkapcsolati vezetőként folytatja munkáját. Feladata elsősorban a portfoliótag kiadókkal kialakított együttműködések hatékonyságának biztosítása, illetve az értékesítést támogató rendszerekkel összefüggő projektek szervezése. Bennó Kata a Külker Online-nál kezdte szakmai pályafutását, ahol sokoldalú tapasztalatokat szerzett főszerkesztőként és a hirdetésértékesítés irányítójaként is. 2008 óta erősíti az Adaptive Media értékesítési csapatát.

[blockquote author_name=”vázolta a célokat Bennó Kata” width=”100%” float=”left”]„A fő célunk, hogy az Adaptive Media továbbra is piacvezető legyen a szakmai újítások terén, köztük az újfajta rich media formátumok meghonosításában és az egyedi, hirdetőkre és kiadványokra szabott megoldások kivitelezésében. Szeretnénk hatékonyan küzdeni a magyar online médiafelületek elértéktelenítése ellen, és meggyőződésünk, hogy a médiaportfóliónk olyan zászlóshajókkal mint a PORT.hu vagy a TV2 Online erre minden lehetőséget meg is ad.”[/blockquote]

Az Adaptive Media online értékesítési csapatát Szabó Ákos irányítja, aki 2010-től üzletfejlesztési vezetőként dolgozik az Adaptive Mediánál. Az online üzletfejlesztési és értékesítési területek vezetésének egyesítése Szabó Attila korábbi értékesítési vezető júliusi távozása után vált aktuálissá. Szabó Ákos 2000 és 2008 között az Index értékesítési és marketingigazgatója volt, 2009-ben vezetői tanácsadóként csatlakozott az Adaptive Media csapatához. 2009 óta az IAB Hungary elnökségében képviseli a sales house-t, 2010-ben az IBS digitális marketing képzésének alapítója, 2011-ben az MRSz Reklámkonferencia szakmai igazgatója volt.