Június utolsó hetén visszatekintettünk a nyár kezdetére, válogatásunkban a hónap híreinek legjavát gyűjtöttük össze, hogy te se maradj le az általunk izgalmasnak, érdekesnek vélt hírekről. Mostantól pedig havonta fogunk érkezni a számunkra fontos hírekkel!
- A CVonline az Adaptive Mediánál – Partneri együttműködést kötött az állásportál és az Adaptive Media.
- 55 milliárd euró volt 2018-ban a digitális reklámköltés Európában – Az IAB Europe jelentése alapján 2018-ban a digitális reklámköltés Európában meghaladta 55,1 milliárd eurót, ami 13,9 százalékos növekedést jelent – áll az IAB Hungary által kiadott gyorsjelentésben.
- Meghosszabbították a Taboola és a ThinkDigital együttműködését – Folytatódik, sőt új lehetőségeket hoz a tartalomajánló platform és a digitális hirdetéstechnológiai csoportosulás stratégiai partnersége.
- Mobilos fordulat a médiafogyasztásban – Az idén egy átlagos felhasználó 33 napot tölt majd mobilos böngészéssel – derül ki a Zenith friss, a médiafogyasztási szokásokat vizsgáló elemzéséből. A televízió továbbra is a legerősebb platform marad, legalábbis ha a rá szánt időt nézzük.
- 0% lesz a reklámadó mértéke – A szakmai szervezetek közleményben fejezték ki örömüket, hogy a kormány 2022-ig felfüggeszti a kommunikációs iparágat 2014 óta sújtó reklámadót, melynek mértéke 0 százalék lesz.