- 2021-10-05
- admin
- 0
Október 12-13-án Internet Hungary, amin ÚJRA személyesen is találkozhatunk. Összefuthattok velünk az előadásainkon ülve, de a standunkon is szívesen látunk titeket egy finom kávéra, nézzetek be hozzánk!
Szokás szerint összeállítottunk nektek egy Adaptive programajánlót. Több kollégánkkal előadóként is találkozhattok, az ő prezentációikat mindenképpen ajánljuk figyelmetekbe:
- Sopov István kedden 10:45-kor a Sárga teremben “Mit is adunk el? Tartalmat, élményt, reklámfelületet?“ című előadásában azt vizsgálja, hogy milyen feladatai vannak a médiapiac szereplőinek abban, hogy a médiatartalom értéket képviseljen és értéket teremtsen.
- 11:15-kor Horváth Tamás a Zöld teremben egy kerekasztal beszélgetésben a pre-roll és outstream videók előnyeit mutatja be és vizsgálja más kiadókkal és médiapiaci szereplőkkel.
- A második napon, szerdán, 11:30-tól Sablik-Szemes Alexandra vesz részt egy kerekasztal beszélgetésben a Kék teremben, amiben a podcastok műfaját és üzleti modelljeit vitatják meg.
- Szerdán a Kék teremben Big Screen előadásokkal várják médiaoldalról az érdeklődőket, ahol második előadóként Barankovics Ádám mutatja be tippjeit, trükkjeit a rich media megoldásokról.
A fentieken túl még sok előadás közül tudtok válogatni. Kedden 11:35-től a Sárga teremben Szeder Péter (Matterkind) mutatja be az (ön)tudatos vásárló elérési módjait és az új, szokatlan helyeken elhelyezett hirdetéseket. 12:25-kor ugyanebben a teremben Erős Attila (Fastbridge) az átalakuló marketingkommunikációról fog prezentálni. A Sárga teremben 13:25-kor Kékesi Zsuzsanna (RAS) a média fejlődésének újabb állomásához, a médiafinanszírozás témakörében tart gondolatébresztő prezentációt, 17 órától a Sárga teremben pedig Barnóth Zoltán (GroupM) vezet egy kerekasztal beszélgetést, ahol a felhasználók elérésének módjairól, a hirdetési eszközök kiválasztásáról beszélget a résztvevőkkel.
Szerdán a Kék teremben 11:10-től Gabriela Vasile (Teads Creative Strategist CEE; angol nyelven) osztja meg tapasztalatait és számos best practice-t egy kreatív platformok közötti adaptációjához, mellyel a hirdető üzenete kitűnhet a digitális kijelzőn. 13:45-kor a Piros teremben Beluscsák Márk (OMG) mutatja be a programmatic vásárlási mód speciális adatait.