fbpx

Ma kezdetét veszi a 21. Internet Hungary konferencia. Sajnos személyesen ezen a rendezvényen sem találkozhatunk, de az online térben idén is 2 napig követhetjük az előadásokat. Bízunk benne, hogy jövőre Siófokon a standunknál, egy-egy finom kávé mellett újra személyesen beszélgetünk. 

Szokás szerint összeállítottuk a szubjektív programajánlónkat nektek, amiben természetesen kollégáink prezentációit is ajánljuk figyelmetekbe!

 

  • Az első nap a WWF Magyarország képviseletében Baráth Péter fogja a Verseny és a jövőképesség alapkérdéseit boncolgatni. Péter korábban a Vodafone marketing igazgatója volt, előadását a keddi napon a 10.50-től láthatjátok.
  • Sopov István 12.15-től az Eladható és szolgáltató média közötti különbségekről, összefüggésekről vagy épp hasonlóságáról fog beszélni az előadásában
  • 13.30-as kezdéssel Dilemmák – Tények és megérzések. – A média és a reklámok verseny- és jövőképessége címmel kerekasztal beszélgetés lesz Beke Zsuzsa (Richter), Mező László (MediaCom), Novák Péter (Dentsu), Sopov István (Adaptive/IAB) részvételével, amelyet Poholy Ferenc vezet.
  • A délutáni kerekasztal alkalmával az addig elhangzottakat összesítik, megvitatják az Észhez térítő dilemmák. Mit gondol a piac? Címmel. Résztvevők: Guld Ádám, Liptay Gabriella (KPMG), Törőcsik Mária, Balatoni József, Király Márta (MetLife), Juhász Péter Tibor (Vodafone) Vezeti: Holló Márta (ATV)
  • Második napra is maradnak izgalmas előadások, kerekasztal beszélgetések és frissítő délelőtti társalgások marketingkommunikációs -, sales- és marketinges szakemberekkel, illetve a hirdetési eszközök egyik zsonglőrével. De mindezek előtt 3 x 6 perc vérpezsdítő előadás 3 fiatal, hirdető oldali marketing szakemberrel Mire kell a reklám, mire kell a tartalom? címmel. A 3 „hirdetőnk”:
    • hirdető I. Szabó Edit (Kider App)
    • hirdető II. Kulcsár Nikolett (GSK)
    • hirdető III. Kunsztmann Nicole (Vermis).
  • A hirdetőt nem feltétlenül a minőségi tartalom érdekli, hanem az, hogy elérje a fogyasztóját. E délelőtti beszélgetés a reklámokról és a reklámok közötti tartalmak létjogosultságáról és minőségéről szól majd. Résztvevők: Vernyik Imre (MediaCompass), Hidvégi Krisztina (New Land Media), Mérő Ádám (Coca Cola), Szabó Béla (Magyar Telekom) Vezeti: Holló Márta (ATV)
  • A konferencia egyik új megoldásaként Sales Houseok mutatják be újdonságaikat, extra hirdetési megoldásaikat 12-12 percben. A „betét futam” The Big Screen névre hallgat és 2 részre lett osztva: az első etap 11.55-től, a második pedig 14.15-től kezdődik.

A The Big Screen részeként október 7-én szerdán 12.45-től kezdődően Nyári Fruzsina és Horváth Tamás kollégáink fognak beszélni a hatékony rich media megoldásokról, a JustPremium termékünkről

 

A konferencia teljes porgrammja, ahol további hasznos és érdekes előadásokat találhattok: itt érhető el.

 

Internet Hungary 2020.
Forrás: Internet Hungary 2020.