fbpx
Budapest Skate Tour néven új, gördeszkás videósorozatot indít a Noizz.hu, melynek célja, hogy az urbánus környezetben aktivizálja lojális olvasóit és követőit. A 10 részes videósorozathoz hirdető ügyfeleink most szponzorként és támogatóként is csatlakozhatnak.

„C” generáció = Cool, connected, creative, conscious. A NOIZZ elsősorban ezt a 18-40 év közötti, nagyvárosban élő közönséget célozza, akik nemcsak aktívak a közösségi médiában, de a városi kultúra és életmód mellett a minőségi tartalmak és a virális cikkek is egyaránt az étlapjukon szerepelnek náluk.

cikkkep1

A 10 részes videósorozat első 5 epizódja a legikonikusabb budapesti extrém sport helyszíneket mutatja be, ahol Petrányi Lajos profi gördeszkás teszteli le a pályákat. Minden helyszínt értékelünk, illetve egy-két helyi arcot is megszólaltatunk, akik valamilyen formában kötődnek az adott helyszínhez.

A sorozat következő 5 epizódja egy “trükk suli”, amiben különféle nehézségű gördeszkás trükköket mutatunk be erős vágóképekkel alátámasztva úgy, hogy a nézők is elsajátíthassák azokat.


A videók hangulatában, képi világában a deszkás, underground közeg nyelvén szólnak a Noizz olvasóihoz. A sorozat “örökzöld jellegű”, hiszen a bemutatott helyszínek és trükkök nem vesztik el aktualitásukat, így a videók később is relevánsak lesznek a célközönség számára.

Hirdetőd a Budapest Skate Tour szponzorációjával egy különleges célcsoportot tud megszólítani az eseményhez köthető szponzorációs megjelenésekkel. Ha felkeltette érdeklődésed, keresd kapcsolattartód vagy írj a sales@adaptivemedia.hu címre, hátha egy jövőbeli kampányod lehet az esemény névadója!