2020. első 10 hónapja alapján az alábbi formátumokat kedveltétek a leginkább
Kíváncsiságból megnéztük, hogy milyen formátumokat használtok a kampányaitok során, így most az 1-10 hó adataiból táplálkozva az alább toplistát láthatjuk. A TOP3 formátum természetesen klasszikus, a 970×250-es népszerűsége töretlen, csak úgy mint a kedvelt videó formátum a 640×360-as és természetesen a natív együttműködések idén reneszánszukat élik, így ő került a képzeletbeli dobogó 3. fokára, viszont az év végéig még változhat és ez rajtatok múlik, így tervezzetek továbbra is vagy valamelyik kedvelt formátumotokkal vagy állítsatok kihívás elé minket és keressetek valami újat!
Íme 2020. eddigi TOP 10-es listája
- 970×250 billboard
- 640×360 videó banner
- Natív együttműködések
- Doubledecker
- 300×600 half page
- Brutus
- 300×250 mobil formátum
- Luxory Giant
- Viber matrica csomag
- Interscroller
Kedvenc formátumaidat kérd kapcsolattartódtól vagy írj a sales@adaptivemedia.hu email címünkre!