fbpx

Együttműködési megállapodást kötött a WMN.hu és az Adaptive Media, melynek értelmében 2019. augusztus 1-től a sales house végzi az exkluzív életmód portál display hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését az ügynökségek irányába.

A 2015-ben D. Tóth Kriszta által alapított oldal több mint 800 ezer olvasót ér el havonta, akik most júniusban együttesen 19 év és 189 napnak megfelelő időt töltöttek el a cikkek olvasásával. (forrás: DKT, 2019. júniusi adatok)

A WMN csatlakozásával így tovább erődösödött az Adaptive női elérése, mely többek között a Családinet.hu, Szülőklapja.hu, Style.hu, Impressmagazin.hu, Pszichoforyou.hu, Secretstories.hu, női tematikus portfólióval összesen közel 1,7 millió egyedi felhasználót szólít meg havonta a magyar médiapiacon. Forrás: DKT – Gemius 2019/06(15+ belföldi közönség)

„Jó érzéssel vágunk bele az újbóli, immáron minden médiatípusra kiterjedő együttműködésbe az Adaptive Media csapatával. A korábban használt modell nem fog változni, a médiaügynökségek irányába a display hirdetési felületeinket értékesíti majd az ottani sales csapat, az írott és videós tartalmi együttműködések, a rendezvényeinken történő megjelenések és minden egyéb non display megoldás értékesítésével továbbra is mi magunk foglalkozunk házon belül” tette hozzá Zákányi Gáspár a WMN kereskedelmi vezetője.

Zákányi Gáspár és Horváth Tamás

„A WMN egy jól ismert, ikonikus brand a hazai tartalompiacon. Egyedi, bátor és nyitott hangnemével, megjelenésével, komoly szerkesztőséggel, minőségi tartalmával abszolút jól illeszkedik a  prémium kiadványokra épülő értékesítési stratégiánkhoz.” – tette hozzá Horváth Tamás, az Adaptive Media kereskedelmi igazgatója.

Az együttműködés értelmében az Adaptive Media értékesíti a WMN.hu display hirdetési megoldásait.