fbpx

Június 16-án kezdetét veszi a Media Hungary konferencia. Sajnos személyesen ezen a rendezvényen sem találkozhatunk, de az online térben idén is 2 napig követhetjük az előadásokat, ahol két témában idén is képviseltetjük magunkat.

Szokás szerint összeállítottuk a szubjektív programajánlónkat nektek, amiben természetesen kollégáink prezentációit is ajánljuk figyelmetekbe! 

 

 

  • 12:05-kor június 16-án Kovács Tibor (RAS) és Radnai Péter (AMC) fogja átbeszélni az elmúlt egy év tapasztalataikat. 

 

  • Az első nap 15:40-től Sopov Istvánt hallgathatjátok meg egy fórum beszélgetés keretei között, aminek témája „Média-tájkép nyár elején. Ott folytatjuk, ahol abbamaradt? A stratégia”.  
  • Június 17-én 13:40-től Juhász Péter Tibor (Vodafone) egy újfajta médiáról fog előadást tartani, a podcastok és online videók világába kalauzolja el a hallgatóságot. 

  • Ezt követi majd Román Balázs (IAB/Betone) előadása 13:55-től, ahol az első magyarországi reprezentatív kutatást fogja bemutatni a podcastokról. 

  • 15:20-kor a második napon Orvos András kollégánk az új média hirdetői felületek születéséről számol be az előadás keretei között. 

  • 17:30-tól egy kerekasztal beszélgetésben fogják a résztvevő márkaőrök (Rauch, Coca Cola, Zwack, Budapest Bank, Mastercard) megvitatni a márkaigényeket az új média idején. 
Webp.net-resizeimage

A konferencia teljes programja, ahol további hasznos és érdekes előadásokat találhattok: itt érhető el.