fbpx

Egyedi matricacsomaggal ünnepelte partneri együttműködésének első évfordulóját az Adaptive Media és a Viber. A Day & Night by Adaptive matricák a mindennapokat idéző, a szakzsargonban is gyakran előforduló elsősorban vicces kifejezésekre épülnek.

A Magyarországon havi több mint 2,8 millió aktív felhasználóval rendelkező Viber-en a matricacsomagok és a matricaküldés mára az egyik legfontosabb funkciójává nőtte ki magát a hagyományos üzenetküldő és hívás funkciók mellett.

A Viber és az Adaptive Media 2016 őszétől dolgozik együtt, a sales house értékesíti az egyik legnépszerűbb csevegőszolgáltatás hirdetési megoldásait hazánkban. A hagyományos display formátumok mellett  public account, public chat és matricaszponzorációs szolgáltatások is elérhetőek Viberen a hirdetők részére. Magyarország kiemelten fontos terület a Viber számára, több sikeres projekt fűződik a Viber itteni pályafutásához. A hazai FMCG szektor legnagyobb elérést hozó kampányát az ikonikus Pöttyös jegyzi. A love brand matricacsomagját több mint 400.000-en töltötték le és több mint 17 millió matrica megjelenést generáltak a felhasználók, sokszoros virális hatást építve mindezzel.

“A Viber mára egyre több országban a B2C kommunikáció meghatározó platformjává vált, külföldön többek között a Coca Cola, a Raiffeisen, az Unicredit és a Podravka is bizalmat szavazott a Viber egyedi funkciójának. A közelmúltban már hazánkban is kezdik felismerni a cégek az egyedi, szponzorált matricákban, ezzel együtt a dark social-ben rejlő lehetőségeket, melyekkel a felhasználók hétköznapi üzeneteiben tudnak kreatív módon elrejtőzni a márkák. Ezt szeretnénk szimbolizálni a Day & Night matricákkal is, ünnepelve az egyéves sikeres együttműködésünket”  – tette hozzá Keserű-Bézi Orsolya, az Adaptive Media nemzetközi portfólióért felelős menedzsere.

Az Adaptive Media sticker pack matricáit Udvardi Ramóna designer tervezte.

Bővebben a Viber termékünkről: adaptivemedia.hu/viber

  • 2017-10-03
  • admin
  • 0

Egyedi matricacsomaggal ünnepelte partneri együttműködésének első évfordulóját az Adaptive Media és a Viber. A Day & Night by Adaptive matricák a mindennapokat idéző, a szakzsargonban is gyakran előforduló elsősorban vicces kifejezésekre épülnek.

A Magyarországon havi több mint 2,8 millió aktív felhasználóval rendelkező Viber-en a matricacsomagok és a matricaküldés mára az egyik legfontosabb funkciójává nőtte ki magát a hagyományos üzenetküldő és hívás funkciók mellett.

A Viber és az Adaptive Media 2016 őszétől dolgozik együtt, a sales house értékesíti az egyik legnépszerűbb csevegőszolgáltatás hirdetési megoldásait hazánkban. A hagyományos display formátumok mellett  public account, public chat és matricaszponzorációs szolgáltatások is elérhetőek Viberen a hirdetők részére. Magyarország kiemelten fontos terület a Viber számára, több sikeres projekt fűződik a Viber itteni pályafutásához. A hazai FMCG szektor legnagyobb elérést hozó kampányát az ikonikus Pöttyös jegyzi. A love brand matricacsomagját több mint 400.000-en töltötték le és több mint 17 millió matrica megjelenést generáltak a felhasználók, sokszoros virális hatást építve mindezzel.

“A Viber mára egyre több országban a B2C kommunikáció meghatározó platformjává vált, külföldön többek között a Coca Cola, a Raiffeisen, az Unicredit és a Podravka is bizalmat szavazott a Viber egyedi funkciójának. A közelmúltban már hazánkban is kezdik felismerni a cégek az egyedi, szponzorált matricákban, ezzel együtt a dark social-ben rejlő lehetőségeket, melyekkel a felhasználók hétköznapi üzeneteiben tudnak kreatív módon elrejtőzni a márkák. Ezt szeretnénk szimbolizálni a Day & Night matricákkal is, ünnepelve az egyéves sikeres együttműködésünket”  – tette hozzá Keserű-Bézi Orsolya, az Adaptive Media nemzetközi portfólióért felelős menedzsere.

Az Adaptive Media sticker pack matricáit Udvardi Ramóna designer tervezte, melyek a Viber Matricaáruházban ingyenesen letölthetők ezen a linken.