fbpx
Hívj minket: +36 1 577-4050

Izmosodó digitális forgalom a RAS-nál

Szerző: SALEjegyzet 2021.04.27 Cimkék: , , , , , , ,

Digitális kiadványainak tartalmi és UX-megerősítését jelölte ki az idei év egyik fő céljaként a RAS Magyarország és az első negyedév lezárultával már mutatkoznak is az eredmények.[1]

Jót tett a tavaszi megújulás a Glamour.hu-nak, első a glossy magazinok között a digitális térben is

Ahogy márciusban beszámoltunk róla, nemzetközi trendeket és a jól működő social médiás megoldásokat is szem előtt tartva március elejére megújult a Glamour.hu. Az oldal nem csupán dizájnban, de tartalmi struktúráját, illetve a felhasználói élményt szolgáló funkciók tekintetében is korszerűbb lett, ami az első statisztikák szerint a látogatottságnak is kedvezett. A glossy website a re-launch óta eltelt egyetlen hónap alatt beváltotta a hozzá fűzött reményeket: 1,25 milliós havi látogatószámával és közel százezres napi átlagos látogatottságával a harmadik hónap végére megelőzte mindkét dobogós versenytársát, a Joy.hu-t és a Cosmopolitan.hu-t is. Az oldal organikus keresésből érkező forgalma 21%-kal nőtt előző év márciusához képest. A Glamour.hu tehát előlépett a képzeletbeli online glossy-rangadó első fokára.

Mindeközben a tavaszi GLAMOUR-napok is lezajlottak a korlátozásokhoz és a biztonságosabb vásárláshoz igazodó hibrid formában. Ahogyan egy év leforgása alatt életvitelünket és fogyasztási szokásainkat mindannyian az új körülményekre hangoltuk, úgy alkalmazkodott a rendezvény is a megváltozott lehetőségekhez, így áprilisban már online-domináns kuponkínálattal és meghosszabbított kuponbeváltási időszakkal került rá sor. Most is visszaigazolódott, amit évek óta tapasztalunk: a GLAMOUR-napok vásárlói is szívesen élnek a digitális megoldásokkal, hiszen a kuponkínálatot egyre többen használják mobilapplikáción keresztül. A bevezetése óta eltelt három év alatt több mint 500.000-en töltötték le az appot, az így értékesített digitális kuponfüzetek száma idén tavasszal átlépte a 100.000 példányt.[2]

Rekord magasságokban a híréhség, 4. helyen a megújult Blikk.hu a híroldalak között

Nem szükséges részletezni, milyen tényezők vezettek ahhoz, hogy az elmúlt egy évben soha nem látott igényt tapasztalunk a legfrissebb hírek azonnali fogyasztása iránt. Idén tovább bővült a legolvasottabb hazai híroldalak forgalma, a Blikk.hu pedig stabilan teljesít az élmezőny 4. helyén.

Őket közelíti az EgészségKalauz.hu

Az egészségügyi online portálok médiaszegmensének évek óta stabil harmadik szereplője az EgészségKalauz.hu. Azonban az elmúlt egy évben az oldal olyan számottevő forgalomnövekedést tudott produkálni, amellyel nem csupán minimálisra csökkentette elmaradását vezető versenytársaihoz, a webbeteg.hu-hoz és a házipatika.com-hoz képest, de április elejére látogatottsága már megközelítette a legolvasottabb 10-12 hírszájt teljesítményét is – beleértve a híroldalakat, a legjobban teljesítő női oldalakat vagy éppen a legkedveltebb időjárás szájtokat.

Az idei év első 14 hetének hírei rendszeresen hoztak rekord kiugrásokat az EgészségKalauz.hu látogatottságában: április 7-én például több mint 405 ezres napi RU számával a hazai híroldalak összesített ranglistájának 12. helyére ugrott fel, ezzel közvetlenül az nlc.hu, az időkép.hu és a 444.hu után teljesített, messze lekörözve az egészségtematikus versenytársakat.

· 2020 azonos időszakához viszonyítva 2021 első negyedévére +400 százalékkal közel ötszeresére nőtt a portál direkt forgalma;

· az organikus keresésből érkező látogatók száma 42%-kal emelkedett;

· átlagos havi látogatottsága 32 százalékkal bővült, jelenleg 1.820.088 RU;

· a napi átlagos látogatószám pedig 79 százalékkal magasabb, mint a tavalyi érték.

Egyre hangosabb a Noizz.hu

A Noizz.hu oldalán már 2020-ban elindult a Street Contest és már akkor hatalmas sikert aratott, így idén is szeretnénk tovább vinni ezt a lendületet.

Mi is az a Street Contest?

Az utcák tele vannak jobbnál jobb gördeszkásokkal, biciklisekkel és parkourosokkal ezért az oldal 3 kategóriában várja a jelentkezéseket videós pályamunkákkal május 24-ig.

A kampány 2 fő részből áll: felhívás/jelentkezés + szavazás.

2020 főbb eredményei 186 823 Videómegtekintés Facebook-on és YouTube-on, 10 425 szavazat a beküldött videókra.

Mindemellett az oldal sportolókat is bevon, hogy szavazásra buzdítsa a közönséget. A verseny végén egy mini díjátadó is lesz, ahol a zsűri díjazza az egyes kategóriákat.

A verseny egy városi, urbános célcsoportot szólít meg, akik érdeklődnek az extrém sportok és az extrém dolgok iránt.

[1] Forrás: DKT e.Gemius és Google Analytics
[2] Forrás: Firebase Console

Hasonló cikkek