fbpx

5 éve kötött partneri együttműködést a 444 az Adaptive Mediával. Az évforduló kapcsán a hírportál és a sales house ügyvezetői értékelték az elmúlt fél évtized közös munkáját.

„2013-ban gyakorlatilag együtt jelentkeztünk be a már akkor szűkülő reklám- és médiapiacra. A 444 pár év alatt elérte a havi kétmillió egyedi olvasót és a félmilliárdos reklám-árbevételt; a digitális piac kicsi, de karakteres szereplőiként követendő példává lettünk. A korai szakaszban az újság személyessége, élő hírfolyama, designja, hangütése, sajátos videós eszköztára és márkája keltett feltűnést. A közelmúltban sikeres crowdfunding projekteket bonyolítottunk, gazdasági-tudományos folyóiratunkat, a Qubitot is útjára indítottuk, és továbbra is a szabad újságírás legerősebbjei között vagyunk hírben, elemzésben, tényfeltárásban, szórakoztatásban. Az Adaptive-val a korábban példa nélküli statikus, elegáns, egészképernyős hirdetési felületekkel (Brutus) indítottunk 2013-ban, és a hazai piacon elsőként kezdtünk natív videós és szöveges hirdetésekkel dolgozni. Azóta is folyamatosan, közösen innoválunk a formai és üzleti dimenziókban, ahol és amíg a piaci logika érvényesül. Büszkék vagyunk minderre, és mindazokra, akikkel az elmúlt öt évben együtt dolgozhattunk.” – foglalta össze Kardos Gábor, a 444 alapító-vezérigazgatója.

„Nálunk fontos szempont, hogy hosszú távon dolgozzunk együtt minőségi partnerekkel, akikkel közös sikereket érünk el. Partnerségünk a 444-el erre talán az egyik legjobb példa: az elejétől mi értékesítjük az oldal hirdetési megoldásait, az elmúlt 5 évben a közös projektek alatt pedig rengeteget tanultunk egymástól. Már az induláskor világos volt, hogy egy közel sem szokványos, formátumában és hangvételében is új hírsite értékesítésére kapunk megbízást. 2013-ban tudtuk, hogy ez a feladat nem csak kihívást jelent, de lehetőséget is ad számunkra a hazai digitális hirdetési eszköztár forradalmasítására. Az új formátumok megalkotása mellett számos egyedi megoldást keltettünk életre: elég, ha MasterCard segítségével életre hívott YOLO Világ online fesztivál reality-re vagy a Telenor Deezer widget – cikkhangulat zenében kampányára gondolunk. Visszatekintve úgy gondolom, eredményes munkát végzünk közösen és megfelelő alapokat teremtettünk ahhoz, hogy a jövőben is további minőségi és egyedülálló megoldásokkal szolgáljuk ki hirdető ügyfeleink igényeit.” – tette hozzá Sopov István, az Adaptive Media alapító-ügyvezetője.