fbpx

Partneri szerződést kötött a JustPremium az Adaptive Mediával. A partnerségnek köszönhetően Magyarországon is megjelenhetnek a JustPremium által kifejlesztett látványos és hatékony, úgynevezett high impact rich media hirdetési formátumok.

„A partnerségnek köszönhetően Magyarországon is megjelenhetnek azok – a megszokottnál jóval nagyobb hatékonyságú – látványos és élménygazdag, úgynevezett high impact rich media hirdetési formátumok, amelyek a médiatulajdonosoknak nagyobb bevételt biztosíthatnak mobil és desktop felületeken egyaránt. A hirdetőknek is komoly előnyöket hoz a megoldás, hiszen jobb eredményeket érhetnek el. A felhasználók szempontjából is kedvező változásokat hoznak ezen formátumok, hiszen a látogatók különböző élményszerű interaktív lehetőséget kaphatnak ezek által.” – magyarázta budapesti látogatása alkalmából Paul Smith, a JustPremium fejlődő piacokért felelős igazgatója.

A JustPremium rich media rendszerének különlegessége, hogy a felületvásárlás történhet automatizált (programmatic) és tradicionális módon is, hiszen a hirdetőnek a formátumok ereje mindkét esetben egy többletet jelent. A kampány felélesztését, a kreatív helyes működését és a megfelelő technológiai kiszolgálást a JustPremium nyújtja.

„A programmatic módon történő vásárláskor a vásárló maga döntheti el, hogy mely látogatókat kívánja megszólítani. Használhatja erre például a saját CRM rendszerét, tehát a saját adataival és algoritmusával döntheti el, hogy kiknek szeretné megjeleníteni a hirdetését.” – ismertette Sopov István az Adaptive Media alapítója.

A JustPremium jelenleg olyan országokban van jelen mint Németország, az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság és Hollandia, de van irodájuk Brazíliában, Mexikóban, Belgiumban és a Dániát, Finnországot, Izlandot, Svédországot, Norvégiát, Grönlandot is magába foglaló Nordic-régióban is.  Világszerte 36 irodával rendelkeznek. Rendkívül gyorsan növekszenek, hiszen mindössze öt éve indult a cég, pár fővel. Néhány városban partnereken keresztül vannak jelen, ahogy az Adaptive Media esetében is megjelentek most Budapesten.

A témában részletes cikket készített Szalay Dániel a Media1.hu főszerkesztője: A magyar internetoldalak is többletbevételhez juthatnak egy nemrég aláírt szerződésnek köszönhetően