fbpx

Egy nem mindennapi, kihívásokkal teli hónapon vagyunk túl és már bizakodva várjuk a pozitív híreket mi is, ezért áprilisi hírválogatásunkban megosztunk néhány érdekes cikket, amit figyelmedbe ajánlunk: 

  • Május első hetén visszatekintettünk az előző áprilisi hónapra és büszkén állíthatjuk, hogy továbbra is stabilan az előkelő 4. helyen állunk .
Áprilisban a Gemius DKT (2020/04 belföldi 15+ közönség) adatai szerint 5,1 millió RU látogatta meg portfóliónk tagjait


  • A május nem lesz az igazi Media Hungary nélkül, de júniusban egy online konferencián vehetünk részt, ősszel pedig már reméljük személyesen is találkozhatunk a médiavilág egyik kiérdemelten népszerű rendezvényén! Eldőlt, mi lesz az idei Media Hungary-val
  • Bizakodva tekintenek előre nem csak a médiavilág szereplői, de a fogyasztók is. Ahogy az MMonline cikkéből kiderül, a bizalmi index mélypontja után mostanra növekedést látunk Kevésbé pesszimisták az emberek
  • Mi is látjuk partnereink megnövekedett látogatottságán, ami a Reuters kutatásából is kiderül: az emberek nagyon bíznak a hírmédiában, a legtöbben innen tájékozódnak a mindennapi történések kapcsán. Ezekben a hírforrásokban bíznak az emberek
  • Mozgalmasan telt az időszak több cégnél is, a Café PR mellett a Cadreon is nevet és arculatot váltott, a Kreatív szerkesztőségénél pedig csapatmozgások voltak.  

Nincs többé Café PR – nevet és arculatot váltott az ügynökség

IPG launches Matterkind, retires Cadreon brand

Jelentős csapatmozgások a Kreatívnál