fbpx

Az Adaptive Media értékesíti a megújult videómegosztó portál magyarországi hirdetési megoldásait, ezzel a Viber, a TripAdvisor és az InMobi után újabb meghatározó partnerrel bővült a sales house nemzetközi portfóliója.

Az oldal tartalma szempontjából a Dailymotion elsősorban a professzionális, szerkesztett kiadói tartalmakra fókuszál. Jelenleg is partnerei között tudhat olyan vezető médiaszolgáltatókat mint a Universal Music Group, a Tour de France, a beIN Sports, a Mondadori Group, Coné Nast, az Entertainment Weekly vagy a Vanity Fair, de ehhez a listához hamarosan nagyobb magyar kiadók is csatlakozhatnak.

„Az Adaptive Media indulása óta kiemelt figyelmet szentelünk annak, hogy minőségi, a felhasználók számára is prémium tartalmat szolgáltató partnerekkel dolgozzunk. A Dailymotionnel együttműködve lehetőségünk nyílik arra, hogy egy napjainkban jól ismert és megbecsült videómegosztó portálon értékeinkkel azonosan, minőségi tartalom mellett és brand safe környezetben biztosítsunk hirdető ügyfeleink számára in-stream videós megjelenési lehetőségeket.” -árulta el Sopov István, az Adaptive Media alapítója.

A hirdetői márkabiztonság elsődleges garanciája az alapos jóváhagyási folyamat, melynek során minden olyan tartalomszolgáltatót alaposan átvizsgálnak, aki a Dailymotion felületén hivatalos, regisztrált csatornán keresztül szeretné terjeszteni a videós tartalmait.

Az együttműködés értelmében az Adaptive Media értékesíti a Dailymotion hazai pre-, mid- és post-roll videós hirdetési megoldásait, valamint segíti a magyarországi kiadók videós tartalmainak a Dailymotionre történő integrálását.

 dailymotion