fbpx

Egy hét alatt két új látványos rich media hirdetési formátum !

[blockquote author_name=”” width=”100%” float=”left”]Nem szűnik a lendület az online reklámpiacon, legalábbis ami az új formátumok bevezetését illeti. Szeptember 3-án az Erste Bank kampányában forgatta át először a Rubick az MSN Mai Nap portál címlapját, szeptember 11-én és 12-én pedig már a Levitator lengeti meg a PORT.hu Mozi rovatának nyitóoldalát. A Rubick az Adaptive Media Sales House saját fejlesztésű formátuma, míg a Levitator a MediaMind megoldásának adaptálása.[/blockquote]

A PORT.hu Mozi rovatának nyitóoldalán 2012. szeptember 11-én debütáló Levitator az eddig bevezetett rich media formátumok közül a legkomplexebb megoldásokat teszi lehetővé. A 300×250 pixel méretű banner kiforogva 600×300-ra nyílik, majd visszatér eredeti állapotába. A bannerre kattintva a weboldal lefelé kilebeg a képernyőről, mögötte pedig teljes oldalon a videólejátszót is integrálóhirdetés látható.

További hirdetői tartalom jeleníthető meg a weboldalnak a képernyőről jobbra, illetve balra történő elmozdításával. A Levitator az OTP Bank Simple kampányában mutatkozik be, a médiatervező a Café Média, a kreatív ügynökség a Leo Burnett.

[divider divider_type=”gradient”][/divider]

A Leviátor működés közben

[responsive_youtube otm3kubRMw4]

[divider divider_type=”gradient”][/divider]