fbpx

Online hirdetési felületeinek értékesítésével az Adaptive Media sales house-t bízza meg a Ringier Axel Springer Magyarország. A kiadóvállalat és a vezető hazai médiaértékesítő stratégiai együttműködése elsősorban az ügynökségi piac kiszolgálására, valamint a programozott hirdetési felületek értékesítésére vonatkozik.

A napokban indult a Ringier Axel Springer Magyarország kiadóvállalat és az Adaptive Media sales house együttműködése, amely a kiadó online portfolióját érinti: így a Blikk.hu, a Blikk Rúzs, a Kiskegyed.hu, a Glamour.hu, a Noizz.hu, az Egészségkalauz.hu és a Recepttár.hu hirdetési az Adaptive Media képviseli az ügynökségi piac irányában, illetve a sales house értékesíti a programozott hirdetési felületeket is.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport online portfóliója havonta több mint 3,2 millió egyedi látogatót ér el.

A korábbi évek gyakorlatának megfelelően a kiadó nyomtatott kiadványaihoz és BTL aktivitásaihoz kapcsolódó sales tevékenységet továbbra is a Ringier Axel Springer saját értékesítő csapata végzi, mint ahogyan a direkt partnerek többségének digitális kampánymenedzsmentje is a kiadónál marad.

A Ringier Axel Springer Magyarország teljes print, online és BTL portfóliója együttesen kiemelkedően széles elérést és hatékony kommunikációs lehetőséget biztosít az integrált kampányok számára. A kiadó hirdető partnereinek teljes körű kampányait a kiadó értékesítési csapata és az Adaptive Media szoros együttműködésben szolgálja ki.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

 A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójához olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR és a Profession.hu. A budapesti székhelyű, több mint 400 alkalmazottat foglalkoztató Ringier Axel Springer Magyarország a svájci-német tulajdonú, Közép-Kelet-Európában működő Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata. A Ringier Axel Springer Media AG több mint 200 digitális és nyomtatott kiadványra kiterjedő portfólióval rendelkezik Lengyelország, Magyarország, Szlovákia, Szerbia, Észtország, Litvánia és Lettország növekvő piacain.

 

Az Adaptive Mediáról

Az Adaptive Media 2007-ben azzal a céllal jött létre, hogy független online sales house-ként a hirdetői igények magas színvonalú kiszolgálását sokszínű és nagy elérésű termékportfólióval segítse. Több mint 12 éves működése során jelentős szerepet vállalt a hazai rich media hirdetések fejlesztésében és az IAB formátumainak meghonosításában, ezzel is segítve, hogy a minőségi tartalom mellett a hirdetési megoldások is élményt nyújthassanak a felhasználók számára. Hazai és nemzetközi portfóliója prémium médiafelületekkel és kommunikációs megoldásokkal segíti, hogy a hirdetői és kiadói igények találkozzanak. Jelenleg többek között olyan oldalak hirdetési megoldásainak értékesítését végzi, mint a 444.hu, a WMN.hu, az Otthontérkép csoport oldalai, a Vatera.hu, vagy a Viber applikáció. Ehhez a portfólióhoz csatlakozik a Ringier Axel Springerhez tartozó Blikk.hu, Glamour.hu, Noizz.hu, Recepttár.hu és Egészségkalauz.hu. Az Adaptive Media portfóliója az együttműködésnek köszönhetően további közel 100 millió oldalletöltéssel növekszik havonta.