fbpx
Hívj minket: +36 1 577-4050

Otthont adunk a hirdetőknek – Adaptive ingatlan tematika

Szerző: SALEjegyzet 2020.09.15 Cimkék: , , ,

Az ősz beköszöntével évről évre többünkben fogalmazódik meg a vágy saját lakás vagy ház iránt, és ez az idén sincs másként. Sőt: a tavaszi hónapok bezártsága után még fontosabbá vált, hogy barátságos, komfortos környezetben tölthessük el a hétköznapjainkat. Az ingatlanvásárlási kedv tehát megnőtt, és az albérlet-piac is felpezsdült, ahogy újra elindultak az őszi szemeszterek, ezúttal már normál munkarend szerint.

Ezt a folyamatot a portfóliónkba tartozó releváns site-jainkon is tetten értük: ingatlanos oldalaink augusztusi hónapban kiemelkedő, több mint 705.000 egyedi látogatót értek el és ez a várakozásaink szerint őszre csak fokozódik majd. 
 
Azonban az ingatlankeresés mellett sem áll meg az élet, mi pedig a hirdetők számára szeretnénk ezt az időszakot szeretnénk megkönnyíteni! Hogy miért éri meg ingatlan tematikájú oldalon hirdetni? 

  • Az oldalt böngésző közönség aktív tartalomfogyasztó. Az ingatlanok paramétereinek feltérképezéséhez komoly odafigyelésre van szükség, így a hirdetéssel is ebben a kiemelt figyelmi szakaszban találkozik a felhasználó.
  • A tematikának köszönhetően garantáltan brand safe környezetben biztosítunk megjelenési lehetőséget. 
  • Egy ingatlan kiválasztása – legyen szó vételről vagy bérlésről – tudatosságot igényel, ennek köszönhetően fizetőképes, tudatos célcsoportot tudunk ezeken az oldalakon megszólítani.
  • Alacsony reklámzajban tud megjelenni a hirdetés. 

Csak bizonyos paramétereknek megfelelő ingatlanokra keresőket szólítanál meg? Akkor is van egy jó hírünk! Az Otthontérkép.hu és a ráncfelvarráson átesett Ingatlantájoló.hu oldalainkon targetált AV alapú megjelenéseket biztosítunk, melyek segítségével könnyen szegmentálhatsz.

  • Megyére és városra 
  • Kiadó/Eladó kategóriára –> Tipp: Diákok elérésére egyetemi város + “kiadó” kategória 
  • Épület kategóriára –> Tipp: Üdülő célzás luxus célközönségre vagy Autós célcsoportra “Garázs” keresők 
  • Állapotra –> Tipp: Barkács célcsoportra “Felújítandó vagy szerkezetkész” állapot 
  • Ár (Budget, Normál, Prémium) —> Tipp: Budget kategória személyi kölcsön kampányra 

Más ötleted is lenne? Kopogtass be, hátha tudunk még segíteni! 🙂 Várjuk kérdéseidet a sales@adaptivemedia.hu email címen vagy keresd kapcsolattartódat!

Hasonló cikkek