2019 május 7-8-án újra Siófokon gyűlik össze a médiaszakma, hogy hat teremben, két napon át tanulhassunk egymástól. Te mersz már mástól tanulni?
Természetesen idén is jelen leszünk, nem csak a szokásos standdal, hanem előadóként is találkozhatsz kollégáinkkal:
- Sopov István kedden a Fehér teremben 12:20-kor a Display D/Viadala címmel tart előadást a hazai display piacról.
- Vámos Viktor szintén kedden, a Zöld teremben 16:45-től azt a kérdést teszi fel, hogy vajon mi történne, ha a mostani teljes TV-s költést megkapná a digital? Elbírná a megnövekedett keresletet az online ökoszisztéma?
- Horváth Tamás pedig egy kerekasztal-beszélgetésben vesz részt kedden a Zöld teremben 17:45-től, amelyben a videózás jövőjét járják körül: “Hogyan alakult a videós és a tévés reklámköltés aránya Magyarországon 2018-ban? Mit várhatunk 2019-ben?”
A fentiek mellett még sok érdekes témakörben mélyedhetünk el a két nap során:
- kedden a Piros teremben a sajtó lesz a téma: a “Bátrak voltak, piacra léptek” előadássorozatban új portfóliótagunk, a Média1 főszerkesztőjét, Szalay Dánielt is láthatjuk-hallhatjuk.
- a Kék teremben a szórakoztatásé a főszerep. Szerintünk érdemes lesz meghallgatni Benkő Vilmost, és két kerekasztal-beszélgetést: a bulvárról, illetve a TikTok és a print viszonyáról szólót.
- a Zöld teremben folytatódik a TikTok-láz, és kiderülhetnek az influencer-marketing legnagyobb hazugságai is.
- szerdán a Zöld teremben a programmatic lesz a középpontban. Délelőtt a jól és rosszult használt programmaticról tudhatunk meg többet, délután pedig a Google és Facebook piaci hatásait járja körbe két kerekasztal is: “Mit adott a Google és a Facebook a médiának?” illetve “A ‘GEUGLE’ – Gondolatkísérlet az európai keresőrendszer felállítására.”
- a Citrom teremben az Adatmarketing témakörét járják körbe: vajon a média új terméke a tartalom helyett tényleg az adat? És mi történik, ha a hirdető pluszban még adatra is költ?
Ha pedig elfáradtatok a sok előadásban, térjetek be hozzánk egy kávéra, a standunk rátok vár! 🙂