fbpx

2014-ben az Adaptive Media értékesíti az egyik legnagyobb hazai online kiadvány, az Időkép.hu hirdetéseit. A vezető időjárásportállal kötött megállapodás a sales house dinamikus portfólióbővítésének legjelentősebb lépése.

 Idokep_hu

Az Adaptive Media, a hazai online hirdetési piacvezető, független szereplője, 2013-ban kiemelten nagy hangsúlyt fektetett portfóliójának bővítésére. Júliusban a sales house elnyerte az Uj Péter nevével fémjelzett 444.hu hirdetésértékesítési jogait, az őszi időszakban pedig sorra jelentették be az új partnerekkel kötött megállapodásokat. Már az Adaptive Mediával dolgozik a Computerworld-öt, a PC World-öt és a GameStar-t kiadó Project/029, az ApróSéf.hu, az IngatlanNet.hu és a Tőzsdefórum.hu is.

Az év végi hajrában került pont a hazai piac egyik legnagyobb elérésű online kiadványát jegyző Időkép Kft.-val folytatott tárgyalásokra. Ennek eredményeképpen 2014-ben az Adaptive Media értékesítheti a vezető időjárásportál hirdetési felületeit. Az Időkép.hu látogatottsága vetekszik a legnagyobb hírportálokéval, csúcsnapokon jócskán meghaladja a félmillió egyedi látogatót. Többszázezren töltötték már le a népszerű Időkép mobilapplikációt Android és iOS platformon is.

„– Nagy reményekkel várjuk a 2014-es évet, hiszen mostantól a rugalmas, kreatív és újszerű megoldásokat alkalmazó Adaptive Media segítségével végezzük hirdetési felületeink értékesítést, ráadásul éppen most januárban ünnepeljük majd az Időkép fennállásának tizedik évfordulóját is. Portálunk már öt éve piacvezető az online meteorológiai szektorban, de ami még ennél is nagyobb örömünkre szolgál, hogy mindezt saját infrastruktúránk mellett a mögöttünk álló, közel fél milliós Facebook közösség és aktív észlelőtáborunk segítségével sikerült elérnünk.” – nyilatkozta Nagy Márk, az Időkép Üzleti Szolgáltatások Kft. ügyvezető igazgatója.

„– 2014-ben új fejezet kezdődik az Adaptive Media életében. A radikálisan megújult portfóliónk egyik különlegessége a rendkívül népszerű Időkép.hu, amiben óriási potenciált látunk.” – nyilatkozta a szerződés aláírása után Sopov István ügyvezető. „– A közel másfélmilliós webes és félmillió feletti mobil elérés révén igazi nagyágyúval van dolgunk. Az Időkép Kft.-vel való megállapodásunk az idei év talán legnagyobb fegyverténye.” – tette hozzá.

 

HÁTTÉRINFORMÁCIÓK

Az Adaptive Media a legnagyobb hazai független hirdetésértékesítő szervezet a digitális média területén. Az online hirdetések mellett mobil és nyomtatott médiafelületeket, kommunikációs megoldásokat is kínál a hirdető ügyfeleknek. A 2007-es cégalapítás óta a hazai piac egyik legnagyobb elérésű online portfolióját alakították ki. A magas látogatottságú, független portálokból és tartalmilag jól célzott, tematikus oldalakból álló termékeik kiválóan szegmentálhatóak a hirdetők kommunikációs igényei szerint. Partnereik kiadványait egységes portfolióba szervezték, ezáltal a legnagyobb magyarországi médiavállalatokhoz hasonlóan versenyképes elérést nyújtanak.

A sales house Magyarországon élenjár a leginnovatívabb hirdetési formátumok és technológiák fejlesztésében és azok hatékony alkalmazásában. 2011-től saját fejlesztési kapacitásukra támaszkodva nemzetközi szinten is figyelemreméltó rich media hirdetési formátumokat vezettek be. A legújabb hirdetéskiszolgálási technológiák használatával 2012-ben a hazai szereplők közül elsőként kapcsolódott be a valós idejű aukciós rendszerek (Real Time Advertising) világába. A 2013-ban indult 444.hu kiadvánnyal együttműködve úttörők a reszponzív hirdetéskiszolgálás megoldásainak piaci bevezetésében. Az Adaptive Media által kínált hirdetési felületek fejlesztésével, kreatív megoldások alkalmazásával és hatékony értékesítési tevékenységgel szolgálni a hirdetői/médiaügynökségi és a médiatulajdonosi oldalt.