fbpx

Február 27-28-án ismét megrendezésre kerül az Evolution konferencia. Természetesen idén is jelen leszünk, nem csak látogatóként, hanem előadóként is találkozhatsz néhány kollégánkkal. Ebből az alkalomból egy szubjektív programajánlóval szeretnénk kedveskedni, ha a bőség zavarában épp nem tudjátok, melyik termet látogassátok meg.

Az Adaptive-os előadások több témát felülelnek, idén három kollégánkat hallgathatjátok meg:

  • Sopov István az IAB színeiben a szerdán, 10.25-kor kezdődő előadássorozatban a reklámtorta online szeletéről mesél bővebben a Narancs teremben, majd délután 14.40-től a délelőtt elhangzottakról beszélget egy kerekasztalban szintén a Narancs teremben.
  • Szedlacsek Bogi szintén szerdán, a Lila teremben 13.15-től az Y és Z generáció médiafogyasztási szokásaiba vezet be minket.
  • Nyári Fruzsina a Narancs teremben szerdán, 15.40-től brand safety témában ad elő: vajon létezhet-e brand safe híroldal? És ha igen, akkor mégis miért nem?

Természetesen a fentiek mellett még sok-sok érdekes előadással tervezhetünk. Szerdán a Citrom teremben Erős Attila és Sólyom Balázs 8 üzleti szempontból kritikusan fontos digitális marketing trendet mutat be nekünk 2019-re 10.40-es kezdéssel, a délután folyamán pedig a programmatic témáké lesz a főszerep. A csütörtök Pál Feri atya előadásával kezdődik reggel 9-kor a Kék teremben, amit sosem érdemes kihagyni. A délelőtt folyamán pedig tovább ismerkedhetünk a generációkkal a Citrom teremben: mit csinálnak a tinik a Twitch-en? Generációk érzelmei. Kultúrák vetélkedése.

Ha pedig elfáradtál a sok előadásban, keress meg minket egy kávéra! 🙂