Hívj minket: +36 1 577-4050

Erősödnek a női oldalak az Adaptive Mediánál

Szerző: Hírek 2017.03.09 Cimkék: , , , , , , , , , , , ,

Az Adaptive Media portfóliójába tartozó Családinet és Femcafe oldalak megduplázták látogatói elérésüket tavalyhoz képest. A sales house ráadásul újonnan csatlakozó női oldalakkal bővül közel 1,3 milliós havi elérést biztosítva a hirdetőknek női tematikában.

 

noi-celcsoport_800x600kp_3_copper-rose

 

 

Jelentős növekedéssel indítja az évet több családi oldal is az Adaptive Media Sales House-nál. A portfólió női zászlóshajóiként ismert Femcafe és Családinet is csaknem megduplázta látogatóinak számát az elmúlt év során, így több mint egymillió, a női témák iránt érdeklődő olvasóval rendelkeznek havonta.

 

Az Adaptive Media női csomagját 2017 elejétől újonnan csatlakozó weboldalak is erősítik: a Pozitívnap életmód és kultúra témában, az Életszépítők környezettudatos cikkekkel, a Pszichoforyou az egészséges lélekkel foglalkozó tartalommal, valamint a Nyugtalottó a mindennapi bevásárláshoz kapcsolódó online nyereményjátékkal segíti a hirdetőket a női célcsoport minél szegmentáltabb elérésében.

 

Az új csatlakozókkal bővült Adaptive Női tematikus csomag az említetteken túl magába foglalja a Szülőklapját, a WMN-t, valamint további oldalakat, és összesen közel 1,3 millió egyedi felhasználót szólít meg havonta.

 

Adatok forrása: Gemius – DKT 2017/01(15+ belföldi közönség) és 2016/01(15+ belföldi közönség)

Hasonló cikkek