fbpx

Hirdetésértékesítési megállapodást kötött az mfor.hu hírportál kiadója, a Menedzsment Fórum Kft. és az Adaptive Media Sales House. A gazdasági, pénzügyi és menedzsment témájú tartalmakat feldolgozó és közlő kiadvány 2014. januártól erősíti az Adaptive Media üzleti portfólióját.

„– Az mfor.hu célja, hogy egyedi tartalommal szolgálja ki olvasóit, egy-egy eseményt, folyamatot, vagy adatot más, gyakran a mainstream médiától eltérő, de hangsúlyozottan független módon világítson meg.” – nyilatkozta Király Béla, az mfor.hu lapigazgatója a kiadvány küldetéséről. „– Bízunk benne, hogy az általunk előállított tartalmak kvalifikált és magas jövedelmű közönsége a hirdetők jelenleginél szélesebb köre számára is érdekes lehet. Reményeink szerint az Adaptive Media ebben hatékony partnerünk lesz a következő időszakban.” – tette hozzá a szakember.

Mfor

„– A minőségi tartalmat szolgáltató gazdasági tematikájú online kiadványok nyújtják az egyik legjobb hirdetési környezetet a telekommunikációs, pénzügyi vagy éppen az autós szektor szereplői számára. Idén több értékes kiadvánnyal, köztük a széles körben ismert és elismert mfor.hu-val bővül az általunk képviselt üzleti kiadványok köre, amivel így még sokrétűbb és színesebb ajánlatokkal léphetünk az ügyfeleink elé.” – közölte Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője, a megállapodás kapcsán.
Az Adaptive Media a legnagyobb hazai független hirdetésértékesítő szervezet a digitális média területén. Az online hirdetések mellett mobil és nyomtatott médiafelületeket, kommunikációs megoldásokat is kínál a hirdető ügyfeleknek. A 2007-es cégalapítás óta a hazai piac egyik legnagyobb elérésű online portfólióját alakították ki. A magas látogatottságú, független portálokból és tartalmilag jól célzott, tematikus oldalakból álló termékeik kiválóan szegmentálhatóak a hirdetők kommunikációs igényei szerint. Partnereik kiadványait egységes portfólióba szervezték, ezáltal a legnagyobb magyarországi médiavállalatokhoz hasonlóan versenyképes elérést nyújtanak.
A sales house Magyarországon élenjár a leginnovatívabb hirdetési formátumok és technológiák fejlesztésében és azok hatékony alkalmazásában. 2011-től saját fejlesztési kapacitásukra támaszkodva nemzetközi szinten is figyelemreméltó rich media hirdetési formátumokat vezettek be. A legújabb hirdetéskiszolgálási technológiák használatával 2012-ben a hazai szereplők közül elsőként kapcsolódott be a valós idejű aukciós rendszerek (Real Time Advertising) világába. A 2013-ban indult 444.hu kiadvánnyal együttműködve úttörők a reszponzív hirdetéskiszolgálás megoldásainak piaci bevezetésében. Az Adaptive Media által kínált hirdetési felületek fejlesztésével, kreatív megoldások alkalmazásával és hatékony értékesítési tevékenységgel szolgálni a hirdetői/médiaügynökségi és a médiatulajdonosi oldalt.