Hívj minket: +36 1 577-4050

A Viberrel bővült az Adaptive Media nemzetközi portfóliója

Szerző: Hírek 2016.11.08 Cimkék: , , , , , ,

Idén ősztől az Adaptive Media Sales House értékesíti a világ egyik legnépszerűbb csevegő alkalmazása, a 800 millió felhasználót elérő Viber hirdetési megoldásait Magyarországon.

A 2010-ben alapított Vibernek több mint 2,8 millió havi aktív felhasználója van Magyarországon, és számuk folyamatosan nő. Az üzenetküldő app átfogó, integrált kommunikációs szolgáltatási kört kínál, így a szöveges üzenetek és a HD minőségű hanghívás mellett a felhasználók a Viber Out funkcióval vezetékes és mobilszámokat is hívhatnak. A Viber legnépszerűbb szolgáltatása, az írásbeli kommunikációt színesebbé tevő matricacsomagok szponzorációs lehetősége mostantól hazánkban is elérhető. A támogatott sticker pack-ek a felhasználók számára ingyenesek, így a hirdetők számára kiváló lehetőséget biztosítanak natív, image jellegű megjelenésre a személyes és üzleti kommunikációjukat a Viber platformján bonyolító milliók elérésére.

„Az Adaptive Media a tavalyi évben bővítette nemzetközi portfólióját olyan innovatív partnerekkel, mint a Shazam és a Dailymotion. A Viber csatlakozásával újabb, teljesen egyedi megoldást érhetnek el azok a hirdető partnereink, akik keresik a hagyományostól eltérő tartalomba épülő megoldásokat” – nyilatkozta Sopov István, az Adaptive Media ügyvezető igazgatója.

 

Hasonló cikkek