fbpx

Partneri szerződést kötött a Stahl.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében a sales house értékesíti a gasztro portál display és egyedi natív hirdetési megoldásait

Stahl Judit a magyar gasztroforradalom elmúlt 15 évének egyik meghatározó szereplője, népszerű műsorvezetője új platformmal jelentkezik. A tévéműsorok, a milliós nagyságrendben a háztartásokba került szakácskönyvek és az úttörő gasztro magazin után a nevével fémjelzett gasztro-portállal tér vissza a gyökerekhez: a Stahl.hu egyszerűbb, kedvesebb, de egy szemernyit sem kevésbé profi. Egyenesen a konyhából jelentkezik, minden recept és konyhai praktika sokszorosan tesztelt, a trademarkos „stahlos” megbízhatósággal. Ráadásul az új tartalmak mellé folyamatosan kerülnek fel a régi, sokak által kedvelt receptek is.

„A Stahl.hu indulásakor még nem gondoltunk, hogy egy sales house személyében egy nem várt nyereséggel számolhatunk. Örülünk, hogy lehetőségünk nyílik az Adaptive Mediával dolgozni, segítségükkel az olvasók mellet a hirdető ügyfeleink számára is mindenkor naprakész, professzionális megoldásokat tudunk kínálni.” – tette hozzá Bohus Csaba a Stahl.hu felelős szerkesztője.

Az együttműködéssel az Adaptive Media tovább növelte portfóliója családi-női tematikus elérését.