fbpx

A TV2-csoport online felületeinek értékesítésére kiírt tendert az Adaptive Media nyerte, ezzel ötödik évébe lép az együttműködés.

2012-ben megújult és a SuperTV2 novemberi indulásával 4 csatornássá bővült a TV2-csoport online portfóliója. A digitális médiafelületek értékesítésére meghirdetett tenderen a pályázók közül az Adaptive Media Sales House vett sikerrel minden akadályt, így a két cég 2008 vége óta tartó kereskedelmi együttműködése idén az ötödik évébe lép.

[blockquote author_name=”mondta Rákosi Krisztián, a TV2 digitális média csoportvezetője” width=”100%” float=”left”]A TV2-csoport csatornáinak weboldalai tavaly arculati és szerkezeti megújításon estek át, melynek fontos része volt az is, hogy a felületeinken még szélesebb körű és kreatívabb kommunikációs megoldásokat kínálhassunk ügyfeleink számára. Az így kialakított és megújított weboldalaink hirdetésértékesítésével továbbra is az Adaptive Media Sales House-t bízzuk meg, akik már évek óta kiváló partnereink ezen a területen.[/blockquote]

[blockquote author_name=”nyilatkozta Szabó Ákos, az Adaptive Media üzletfejlesztési és online hirdetésértékesítési vezetője” width=”100%” float=”left”]„Nagy öröm számunkra, hogy folytathatjuk a TV2-csoporttal a közös munkát, ami tavaly minőségileg új korszakba lépett.  A TV2 komoly elkötelezettséggel fejleszti a digitális portfólióját, és jelentős elismerésnek tekintjük, hogy nemcsak az eddigi teljesítményünk alapján, hanem a versenytársakkal való összevetésben is nekünk szavaztak bizalmat a 2013-as évre.”[/blockquote]